Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 15:45:06 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/15897 aadressile Harju maakond, Kose vald, Oru küla, 11203 
Kolu-Tammiku tee// Tuhala küla, 11202 Vaida-Urge tee// Rapla maakond, Kohila 
vald, Adila küla, 20103 Pihali-Adila-Rabivere tee// Hageri alevik, Kohila 
tee 18// Hageri küla, 11220 Kernu-Kohila tee// Kohila alev, 11220 
Kernu-Kohila tee L1// L3// 20107 Lohu-Kohila tee L1// L2// Härjaoja tee// 
Jõelõnga// Kohila liiklussõlm 41401// 41402// 41403// 425// Kooli tn 1// 
Lastepargi// Läänekalda// Sinikaela tn 1// 2// Sõtka tn 1// 2// Sõtka 
tänav// Tohisoo// Tuhamäe tänav// Urge tee T1// Vabaduse tn 1// Vetuka tee// 
Viljandi mnt 2// 2b// 37// Lohu küla, 20107 Lohu-Kohila tee// Pahkla küla, 
tee// Nurme// Pihali küla, tee// Pukamäe küla, 20127 Aandu tee// Salutaguse 
küla, tee// Urge küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// Härjaoja parkla// Masti// 
Tallinna-Rapla raudtee 370// Urge// T2// T4// Urgemäe bensiinijaam// 
Uus-Härjaoja (Fiiberoptilised sidekaablid-mikrotorusüsteem (EstWin003 
ELA037) Kohila vallas) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ Reaalprojekt (registrikood 10765904) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu teatise nr 2411201/15897 Harju maakonda Kose valda ja Rapla maakonda 
Kohila valda Rail Balticuga seonduvalt Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutuse 
siderajatiste ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2 
edastab TTJA ehitusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036595>  (menetlus nr: 
438276), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister